فرمانده انتظامی استان، از شناسایی و دستگیری فردی در شهرستان اراک که با کلاهبرداری و جعل عناوین مختلف، اقدام به ۱۱فقره سرقت به ارزش تقریبی ۴ میلیارد ریال از فروشگاه های عرضه کننده انواع لوازم خانگی در این شهرستان اعتراف کرده بود، خبرداد. 
کد خبر: ۱۰۲۴۵۹۵
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۴ 25 January 2022

به گزارش تابناک مرکزی، سردار " حسن مفخمی شهرستانی " افزود: در پي وقوع چندين فقره سرقت از سوی فردی با جعل عناوین مختلف ادارات دولتی و دیگر دستگاه هاي خصوصی از فروشگاه های عرضه کننده لوازم خانگی، در مناطق مختلف شهرستان اراک، بلافاصله شناسایی و دستگیری سارق مورد نظر در دستور کار مآموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

این مقام عالی انتظامی یادآورشد: مأموران انتظامی در تحقیقات فراگیر خود دریافتند که فرد مورد نظر در ابتدا طعمه های خود را انتخاب کرده و سپس با جلب اعتمادشان، اقدام به خريد لوازم خانگی از آنان با جعل عناوین مختلف می کند.
وی با اشاره به عملیات و تحقیقات تخصصی مآموران انتظامی کلانتری۱۷ در شناسایی و دستگیری اين كلاهبردار افزود: با اتمام تحقیقات فنی مأموران، سرانجام متهم که دارای چندین فقره سابقه كلاهبرداري بود، شناسایی و در عملیاتی هدفمند، در شهرستان اراک دستگیر شد.
فرمانده انتظامی استان مرکزی اظهارداشت: با مواجهه حضوری شاکیان پرونده و ارائه اسناد و مدارک، سارق دستگیر شده سرانجام به۱۱ فقره کلاهبرداری از فروشندگان لوازم خانگی به ارزش تقریبی ۴میلیارد ریال تحت عناوین مختلف مأموران ادارات دولتی و غیر دولتی اعتراف و بیان کرد که از قبل فروشندگان لوازم خانگی را شناسایی و سپس با جلب اعتمادشان، در یک فرصت مناسب ازآنها کلاهبرداری و بدون پرداخت هرگونه هزینه، لوازم خانگی مورد نظر خود را دریافت می کرده است.
این مقام ارشد انتظامی با هشدار به شهروندان در زمینه عدم اطمینان به افراد ناشناس به منظور پیشگیری از وقوع چنین جرایمی افزود: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار